Komunikacija
Zakladnica strokovnih vsebin naših strokovnjakov
Možganska megla? Imamo rešitev.
"Brain fog" ali občutek zamegljene glave je stanje, ki se kaže kot upočasnjeno razmišljanje, slabša koncentracija, pozabljivost in pomanjkanje jasnosti. Čeprav se pogosto povezuje s stresom, utrujenostjo ali življenjskim slogom pa lahko igra pomembno vlogo tudi stanje hrbtenice. Medico Ars se osredotočamo na revitalizacijo hrbtenice, saj zdravje hrbtenice neposredno vpliva na delovanje nevrološkega in hormonalnega sistema.
Bolečine vratu in ramen
Ko pride do išiasa, je ključnega pomena, da čim prej zmanjšamo kompresijo na problematičnem področju. Čim prej začnemo z obravnavo, tem hitreje omogočimo telesu, da se začne sanirati. Medico Ars uporabljamo inovativne tehnike za korekcijo telesne geometrije, kar izboljša odnos med medenico, hrbtenico in lobanjskim dnom, spodbudi optimalno delovanje telesa in zmanjša pritisk na ishiadični živec.
Bolečine v modih ali v presredku
Bolečine v predelu mod pri moških ali v presredku pri ženskah so pogosto moteče in lahko močno vplivajo na kakovost življenja. Čeprav vzroki teh bolečin segajo od organskih težav do mišično-skeletnih motenj, je pomembno vedeti, kako se z njimi spopasti in jih učinkovito zdraviti.
Išias – učinkovita rešitev
Ko pride do išiasa, je ključnega pomena, da čim prej zmanjšamo kompresijo na problematičnem področju. Čim prej začnemo z obravnavo, tem hitreje omogočimo telesu, da se začne sanirati. Medico Ars uporabljamo inovativne tehnike za korekcijo telesne geometrije, kar izboljša odnos med medenico, hrbtenico in lobanjskim dnom, spodbudi optimalno delovanje telesa in zmanjša pritisk na ishiadični živec.
Kaj je komunikacija?
Najbolj učinkovit način komunikacije je asertivni. Zelo pomembno je, da se ga naučimo, saj bomo le tako uspešni v komuniciranju z drugimi ljudmi. Dolgoročno je asertivni način komunikacije najboljši tudi zato, ker ustvarja občutek, da smo upoštevani, poveča samospoštovanje in izboljšuje odnose z drugimi ljudmi.
Neverbalna komunikacija
Najtežje je spoštljivo in učinkovito komunicirati, ko smo v stiski ali s kom v konfliktu. Torej, ko smo žalostni, razočarani, ali pa na koga prav pošteno jezni in bi ga najraje nadrli ali v najhujšem primeru z njim agresivno obračunali. Nič od tega ni spoštljiva komunikacija, zato je pomembno, da se naučimo, kako se pogovoriti, ko smo polni neprijetnih čustev.